ΑΡΧΕΙΟ PDF

B΄ ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2001

Θεσσαλονίκη, 09-07-2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Διαθεσιμότητα… επτά χρόνια μετά

9 Ιουλίου 2013– Σε διαθεσιμότητα 2.500 καθηγητές, καταργούνται 50 ειδικότητες στο Τεχνικό Λύκειο. Ημέρα που σημάδεψε τις ζωές μας. Ημέρα βίαιης, αυταρχικής και άδικης απόφασης για εμάς και τους μαθητές μας.

Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας «ανεξάρτητα από τις δεσμεύσεις του Μεσοπρόθεσμου για την αναδιοργάνωση του δημόσιου τομέα, προτάσσει ως αναγκαία για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος την αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του».

9 Ιουλίου 2020 – «το ρολόι της εκπαίδευσης  επιστρέφει στην περίοδο 2010-2014»,   με διάλυση των εργασιακών σχέσεων και  κλιμακούμενη προσπάθεια ιδιωτικοποίησης των δημόσιων κοινωνικών αγαθών της Παιδείας, της Υγείας, της Κοινωνικής Ασφάλισης. Με αδιοριστία, μισθούς πείνας, αύξηση διδακτικών ωρών και αριθμού μαθητών ανά τμήμα,  ζωντανή μετάδοση του μαθήματος, αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα, τράπεζα θεμάτων στο γενικό λύκειο, αύξηση των Πρότυπων σχολείων, αξιολόγηση- κατηγοριοποίηση των σχολείων, αξιολόγηση εκπαιδευτικών που συνδέεται με την επαγγελματική τους εξέλιξη, , εμμονή στη διάλυση της ΤΕΕ, νομοσχέδιο για τις διαδηλώσεις.

Η ψήφιση του ν. 4692/2020 στο όνομα της «αναβάθμισης» του σχολείου – παρά την καθολική αντίδραση των εκπαιδευτικών- δρομολόγησε μια πορεία που φέρνει εμπόδια στη μόρφωση των νέων, διογκώνει τις ταξικές διαφορές  και χτυπά εργασιακά  τους εκπαιδευτικούς.

Την ώρα που αναμένεται το νομοσχέδιο για την «αναβάθμιση» της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, η κυβέρνηση της ΝΔ, συνεχίζει μεθοδικά το ξήλωμα ειδικοτήτων από το δημόσιο σχολείο με στόχο τη μείωση του κόστους της ήδη υποχρηματοδοτούμενης δημόσιας εκπαίδευσης και την υλοποίηση του οράματός της για το σχολείο της αγοράς στο οποίο οι ανάγκες των μαθητών και η επαγγελματική αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών περιττεύουν.

Η εξαγγελία για το «σχολείο της εξωστρέφειας», κρύβει την πρόθεση για την παράδοσή του στην ιδιωτική πρωτοβουλία, με την εμπλοκή των κοινωνικών φορέων.

Ονειρευόμαστε ένα σχολείο που θα εξαρτάται από την αγορά και τα επιχειρηματικά συμφέροντα;

Το υπουργείο Παιδείας, η κυβέρνηση προσπάθησαν-εν μέσω πανδημίας- να εκμεταλλευτούν την απουσία των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών τους και έφεραν αλλαγές στο δημόσιο σχολείο χωρίς κανένα  σοβαρό σχεδιασμό, δείχνοντας για άλλη μία φορά την άγνοια της εκπαιδευτικής πραγματικότητας. Και δεν έχουν ακόμη τελειώσει. Σχεδιάζονται και έρχονται: η βάση του 10 και ο περιορισμός των εισακτέων στα Πανεπιστήμια, η ίδρυση μεταγυμνασιακών σχολών κατάρτισης, η κατάργηση των υποστηρικτικών δομών εκπαίδευσης και πολλά άλλα που έχουν ήδη εξαγγελθεί.

Οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές συνεχίζοντας τους αγώνες θα αποτελέσουμε εμπόδιο στα σχέδιά τους, υποστηρίζοντας το κοινωνικό αγαθό της δημόσιας, ποιοτικής εκπαίδευσης, που θα προσφέρει ίσες εκπαιδευτικές ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά!

ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ!

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ!

 

Από το Δ.Σ της Β ΕΛΤΕΕ Θεσσαλονίκης